פח אוטומטי

פח אשפה אוטומטי

יתכן שאתה תוהה מה הופך פח אשפה אוטומטי למיוחד. המאמר הבא מספק סקירה של היתרונות העיקריים של פחי אשפה אוטומטיים. זה מכסה גם אם הם שווים את הכסף וכמה זמן הם יחזיקו מעמד. אם אתה שוקל לקנות אחד, חשוב לדעת איך זה עובד. מאמר זה יעזור לך להחליט אם פח אשפה אוטומטי מתאים לך.

מה הופך פח אשפה אוטומטי למיוחד?

ישנם יתרונות רבים לפח אשפה אוטומטי. לדוגמה, אתה יכול למחזר, וזה יכול להיות מחובר לקיר כדי לאסוף ולמיין את המיחזור שלך. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי מקבל אחד עם עלות נמוכה יותר של תפעול ותחזוקה. בחלק מפחי האשפה יש מתג הפעלה / כיבוי, מה שמקל על השליטה.

יתרון גדול אחד לפח אשפה אוטומטי הוא שיש לו מכסה שנפתח אוטומטית כשאתה מציב בו משהו. לחלקם יש חיישני תנועה שפותחים את המכסה כאשר אשפה מנופפת לפניו, בעוד שחלקם ידניים. פחי אשפה אוטומטיים הם גם היגייניים. בכך שאינך צריך לפתוח את המכסה בעצמך, אינך צריך לדאוג שחיידקים, חיידקים או חיידקים ייכנסו לפח.

פחי אשפה אוטומטיים עם חיישני תנועה מועילים במיוחד לאנשים עם חיות מחמד או ילדים קטנים. המכסה נעול כאשר החיישן כבוי, מה שאומר שילדים קטנים או חיות מחמד לא יכולים לפתוח אותו. ואם אתה מתכוון למקם את פח האשפה ליד אזור עם מדרגות או גרם מדרגות, אתה לא צריך לדאוג שהאשפה תישפך החוצה.

ההבדל העיקרי בין פח אשפה אוטומטי לפח ידני הוא סוג החומרים מהם הם עשויים. כמה פחי אשפה אוטומטיים עשויים מתכת, בעוד אחרים עשויים פלסטיק. פחי אשפה ממתכת חזקים ועמידים יותר. הם גם עכשוויים ומודרניים יותר מפחי אשפה מפלסטיק. למרות שפחי אשפה מפלסטיק זולים יותר, הם נוטים לשמור על ריחות. בנוסף לחומר, ישנם מגוון גדלים זמינים. חלקם 2 1/2 גלונים, בעוד שאחרים יכולים להחזיק ככל 21 גלונים.

האם פחי אשפה אוטומטיים שווים את זה?

כשאתה מחפש פח אשפה אוטומטי, אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לקחת בחשבון הוא היכולת שלו. אם תבחר אחד קטן מדי, תצטרך לרוקן אותו לעתים קרובות. אם יש לך משק בית גדול, תרצה פחית שיכולה להכיל 20 פאונד או יותר. אתה יכול גם לבחור אחד שיש לו תכונות נוספות, כמו תא לשקיות אשפה או מסיר ריחות. דגמים מסוימים אף מאפשרים לך להשתמש בפקודות קוליות.

אפשרות אחת היא פשוטהפח אשפה אנושי, שעולה 225 דולר. מודל זה כולל חיישן תנועה שפותח וסוגר את המכסה. היא משתמשת שלוש סוללות ד-תא לפעול. זה גם יש נפרד לפתוח ולסגור כפתורים כפול תא מבנה לאחסון אשפה.

פחי אשפה אוטומטיים נוחים גם מכיוון שהם פותחים את המכסה אוטומטית כשאתה ניגש. דגמים מסוימים מגיעים אפילו עם דאודורייזרים או מטהרי אוויר, המסייעים לשמור על ריח רענן של האזור. חשוב לשמור על ריח פח האשפה טרי מכיוון שחיידקים הם בעיה שכיחה בפחי אשפה. דגמים מסוימים כוללים גם טכנולוגיה חכמה המאפשרת לך להשתמש בקול שלך כדי לפתוח את המכסה.

נירוסטה ופחי אשפה אחרים מנירוסטה קלים יותר לניקוי מדגמי פלסטיק. דגמים מסוימים אף כוללים גימור חסין כתמים. בין אם אתם מחפשים עיצוב חלק יותר או עמידות, תוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם.

כמה זמן מחזיקים פחי אשפה אוטומטיים?

כאשר אתה קונה פח אשפה אוטומטי, אתה רוצה לשקול את תוחלת החיים שלה. רוב הדגמים ללא מגע יימשכו לפחות שישה חודשים. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון גם את סוג הסוללות בהן הוא משתמש ובאיזו תדירות משתמשים בו. אם תשאיר את המכסה פתוח באופן קבוע למשך מספר שעות, הוא ינקז את הסוללות. מודל עמיד יותר יימשך חמש שנים או יותר.

את מתכת גוף נירוסטה מכסה שניהם מאוד עמיד. פחי אשפה ללא מגע כוללים גם מכסה נירוסטה. זה עושה אותם קל לניקוי. נירוסטה קשה יותר מפלסטיק, אך היא כבדה יותר. פחי אשפה ממתכת מגיעים גם בפחות צורות וסגנונות מאשר פלסטיק. הם בדרך כלל מגיעים בצורה גלילית, עם מכסה שלוחץ במקומו.

פחי אשפה אוטומטיים מופעלים באמצעות סוללות או מתאם פלאגין. הדגמים המופעלים באמצעות סוללות משתמשים בארבע סוללות בגודל ד ' להפעלה. חלקם מצוידים גם עם מסננים ביטול ריח. כדאי גם לשקול את המיקום של פחיות אלה. המיקום המתאים ביותר לפח אשפה אוטומטי יהיה תלוי בעיצוב החלל.

פחי אשפה אוטומטיים זמינים בגדלים ובמחירים שונים. באופן כללי, הקטן ביותר הוא כשלושה עשר ליטרים. זה שאתה קונה צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את הפסולת שלך ולא כבד מדי. מודל בעל קיבולת גבוהה יותר יימשך זמן רב יותר.

לפרטים נוספים על פחי אשפה אוטומטיים, לחצו: https://talro.co.il/collections/%D7%A4%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D