ציפוי ננו לרכב

מה צריך לדעת על ציפוי ננו לרכב?

מהו ציפוי ננו לרכב? האם זה מועיל לרכב שלך? וכמה זמן זה נמשך? גלה במאמר זה. להלן מספר טיפים על ציפוי ננו לרכב. לפני שאתה יוצא וקבל את זה לרכב שלך, וודא שאתה יודע להחיל אותה כראוי. לאחר החלת ציפוי ננו, המכונית צריכה להישאר מוגנת מפני לחות למשך 6 שעות. הזמן הטוב ביותר ליישם ציפוי ננו על המכונית שלך הוא מיד לאחר שניקית אותו ביסודיות עם IPA או פיתרון דומה. אתה יכול גם למצוא ציפוי ננו לרכב בצבעים אחרים וביחס דילול.

מהו ציפוי ננו לרכב?

פרח הלוטוס הוא דוגמה טובה לאופן בו ננו -טכנולוגיה יכולה לגרום למכונית להיראות טוב יותר. הבוץ בו הוא גדל הוא סביבה מושלמת לפריחות פרח הלוטוס, שהמדענים נהגו לפתח את אפקט הלוטוס. ציפוי זה יוצר משטח חסר נקודה, המסייע במניעת טיפות מים וקרח להדביק לזכוכית. זה גם משפר את הברק של עבודת הצבע, וגורם לו להיראות חדש ומבריק.

צבע מצופה ננו עמיד יותר בפני שחיקות וחלקיקי מיקרו מאשר צבע מכונית רגיל. לאחר מיושם על רכב, תהליך ציפוי ננו לרכב הופך את הניקוי לקל ויעיל בהרבה. זה מבטל את הצורך במנקים מיוחדים יקרים ולא יעילים, וחוסך לך כסף וסביבה בו זמנית. לאחר תהליך ציפוי הננו, צבע המכונית שלך יישאר יפה במשך שנים רבות.

חומר חדש זה מקיף את הזכוכית, אביזרי הפלסטיק וצבע המכונית, ויוצר מחסום המגן עליהם מפני קרני UV ומהשפעות האלמנטים. המשטח המצופה ננו קל לניקוי, ומקלחות גשם שוטפות חסידות קטנות משטח המכונית. זה חשוב במיוחד למכוניות הנתונות להרבה בלאי. שמחה קדמית מצופה ננו-מכונית תימשך זמן רב יותר, מה שאומר פחות תחזוקה, מה שאומר פחות טרחה.

האם ציפוי ננו טוב לרכב?

סדנת ציפוי ננו מקצועית תכין את צבע המכונית שלך עם סדרת צעדים ופעולות להסרת מזהמים וללטש את פני השטח. הם גם ישתמשו בסוכן שומני כדי להסיר כל לכלוך ושומן שהצטברו על פני השטח. ציפוי ננו יגן על הצבע על המכונית שלך כמו גם על אביזרי הזכוכית, החישוקים והפלסטיק שלו. זוהי אפשרות לטיפול בתחזוקה נמוכה שאינה מזהמה מים.

תהליך היישום מתחיל בשטיפה מפורטת של המכונית שלך. ראשית עליך להשתמש בסרגל חימר כדי להסיר שחיקות וחלקיקי מיקרו מהצבע. לאחר שהצבע מתייבש, סביר להניח שתצטרך להשתמש בפוש מבריק. כדי למרוח ציפוי ננו, אתה יכול להשתמש בבד מיקרופייבר, כרית המוליך או אפילו מכונה. ייקח כשבועיים לריפוי. לאחר יישום, המכונית תיראה כמו מכונית חדשה לגמרי.

ציפוי קרמיקה של ננו מספק הגנה לטווח הארוך לצבע המכונית שלך. זה מגן על המכונית שלך מפני שריטות ודהייה. זה חודר לפגמים מיקרוסקופיים וממלא את הפערים בצבע. ציפויי ננו טובים יותר משעווה לרכב. הם נמשכים שנים רבות. אם נשמר כראוי. ישנם מספר יתרונות לציפוי ננו למכוניות. אתה יכול להגן על המכונית שלך על ידי שימוש בה כדי למנוע שריטות, ניקים ודינגס מהאלמנטים.

כמה זמן ציפוי ננו נמשך?

בין אם אתה רוצה להגן על גימור המכונית שלך או לשפר את המראה שלה, יתכן שאתה תוהה: כמה זמן נמשך ציפוי ננו? ישנן מספר דרכים להגן על עבודות צבע, כולל שעווה לרכב, חומרי איטום ופירוט רגיל. עם זאת, עליך לשקול ציפוי ננו של מכונית אם אתה שוקל שינוי בהגנת הצבע. להלן מספר טיפים לשמירה על ציפוי הננו שלך נראה נהדר.

הדבר הראשון שיש לזכור הוא שציפויי קרמיקה של ננו לא מכבים טוב. עליכם לצפות את הרכב שלכם פעמיים אם ברצונכם להגן עליו כראוי. לאחר מכן תוכלו למרוח שעווה על גבי כדי להגן עליה. כדי להאריך את חיי ציפוי הננו שלך, חשוב לוודא שהצבע שלך נקי ונטול מזהמים. לאחר שתחיל את ציפוי קרמיקה של ננו, ללטש אותו היטב, דואג להימנע מגרטות ומערבולות. אם יש לך הרבה שריטות או מערבולות, ייתכן שתרצה להשתמש בפוש מתחם מכונה כדי להשיג ברק יפה.

סוג אחר של ציפוי ננו לרכב הוא קרמיקה. ציפוי מסוג זה דומה לשעווה לרכב אך נועד להגן על צבע המכונית שלך למשך זמן רב יותר. ציפויים קרמיים עשויים פולימר נוזלי שקושר אל פני השטח ומתנגד למים וחומרים חומציים. אם אתה רוצה להגן על המכונית שלך למשך תקופה ממושכת, ציפוי קרמיקה הוא הבחירה הטובה ביותר. בעוד שציפוי מסוג זה אינו מהווה תחליף לשעווה מסורתית לרכב, הוא אכן מספק הגנה רבה.